Projekti
POGUM (2017–2022)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Finančna podpora: skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 3.299.864,57 EUR.
V projektu POGUM (PO-djetnost, Gradnik za-Upanja Mladih), ki pomeni »Krepitev kompetence podjetnosti in spodbujanje prožnega prehajanja med izobraževanjem in okoljem v osnovnih šolah« bomo spodbujali način razmišljanja in razumevanja podjetnosti v osnovnih šolah kot zmožnost razvijanja ustvarjalnosti, inovativnosti in proaktivnosti posameznika in skupin.
Ključna cilja javnega razpisa sta:
- razvoj, preizkušanje, implementacija, spremljanje in evalviranje celovitega modela podjetnosti v osnovni šoli in odprtega ter prožnega prehajanja med osnovno šolo in okoljem
- opolnomočenje šolajočih (učencev v osnovni šoli) in strokovnih delavcev (učiteljev, svetovalnih delavcev, drugih strokovnih delavcev, vodstvenih delavcev in ravnateljev v OŠ) s kompetenco podjetnosti.
V projektu si prizadevamo za razumevanje podjetnosti, ki presega razumevanje podjetniških krožkov, priprav na tekmovanje v podjetništvu ipd. V povezavi s kompetenco podjetnosti (EntreComp) in v skladu z premišljenimi nameni na ravni vzgoje in izobraževanja, projekt omogoča:
- da bi učenci starši, lokalne skupnosti in družba v celoti povečala pozornost k oblikovanju osebnosti za dvig sposobnosti problemskega pristopa k učenju, sposobnosti reflektiranega dela v skupini, sposobnosti načrtovanja lastne življenjske pot in pri njej vztrajati, sposobnosti kombinirati skrb zase s skrbjo za druge in za okolje;
- ob tem naj šola krepi še sposobnosti samoomejitve, toleranco, iniciativnost in proaktivnost ipd.
Šolarjem in strokovnemu osebju (učiteljem, svetovalnim delavcem, drugim strokovnim in vodstvenim delavcem v osnovnih šolah) želimo omogočiti razumevanje kompetence podjetnosti, da bi jo uspešno implementirali v učni proces obveznega kurikula ter skozi druge dejavnosti, ki jih šole izvajajo v času šolanja šoloobveznih otrok. To bomo dosegli tako, da bomo v razvojnih timih konzorcijskih partnerjev, razvili modele razvijanja podjetnosti, jih preizkusili, spremljali, ovrednotili in izvajali prožen prehod med izobraževanjem in okoljem (za boljše vključevanje šole v okolje z različnimi zainteresiranimi akterji v okolju). Želimo, da kompetenca podjetnosti in inovativnosti postala del kulture okolja.
Mladim želimo omogočiti način razmišljanja, da bodo delovali proaktivno in samoiniciativno, z namenom prenosa znanja in zmožnosti iz šolskega okolja navzven, kar naj bi prispevalo k uspešnemu oblikovanju karierne orientacije.
ATS STEM (2019–2021)
Temeljni namen projekta ATS STEM je razvijati in uvajati sodobne pristope poučevanja na področju naravoslovja, tehnologije in matematike (ang. STEM: Science, Technology, Engineering, Mathematics), ki temeljijo na spodbujanju razvoja prečnih veščin ter spremljanju in vrednotenju le-teh s pomočjo IKT.
V projektu bo sodelovalo 12 partnerskih institucij iz 8 držav. V Sloveniji bo pilotni projekt vodil in usmerjal Zavod RS za šolstvo v sodelovanju z Ministrstvom za izobraževanje, znanost in šport.
Več o projektu: http://www.atsstem.eu/
V okviru projekta ATS STEM smo na naši šoli do zdaj izpeljali tri STEM-učne enote. V 8. razredu smo učence v okviru enote “Kako iz tega, kar dam vase, naredim še nekaj zase?” spodbujali k iskanju zdravega življenjskega sloga. Pri drugi STEM-učni enoti so osmošolci iskali rešitve za zmanjšanje prenosa okužb v šoli in izdelali prototipe za prižiganje stikal brez uporabe rok. V šestem razredu so učenci odpadni papir inovativno in koristno ponovno uporabili za izdelavo različnih pripomočkov.
SIO 2020: Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju

Cilj operacije je izboljšanje kompetenc in dosežkov mladih ter večja usposobljenost izobraževalcev prek večje uporabe sodobne IKT pri poučevanju in učenju. Vzgojno-izobraževalnim zavodom se sofinancira izgradnja brezžičnih omrežij in nakup IKT opreme, razvija se e-storitve in e-vsebine.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Več o programu je objavljeno na spletni strani Arnes-a.
Program React-EU - IKT za VIZ
Program React-EU – IKT za VIZ je namenjen nadaljni podpori izvajanja izobraževanja na daljavo in uporabi IKT na lokacijah vzgojno-izobraževalnih zavodov. Projekt bo podprl hibridno izobraževanje, ki izmenično poteka na daljavo in na lokacijah VIZ.
Vse informacije o izvajanju Evropske kohezijske politike 2014-2020 v Republiki Sloveniji najdete na spletni strani www.eu-skladi.si.
Naložbo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport v okviru odziva Unije na pandemijo COVID-19.
Uživajmo v zdravju


O zajtrku in druženje ob zajtrku, 27. 10. 2016
Druženje ob zajtrku, 30. 11. 2016
Druženje ob zajtrku, 20. 2. 2017
Na druženju ob zajtrku nam je bila všeč pestra izbira hrane (sadje, jogurti, različni namazi, oreščki, mleko, žitarice …). Najbolj »priljubljeni« od vseh pa so bili smutiji, ki smo si jih lahko pripravili kar sami. Vanje smo dali sveže sadje, navaden jogurt ali mleko. Mislim, da je ideja, da bi imeli tovrsten zajtrk še kdaj, odlična, saj med učenci zajtrk ni ravno najbolj priljubljen obrok dneva. S takšnimi akcijami pa bi to zagotovo postal.
Taj Muhamedagić, 6. a
Uradna spletna stran projekta: http://www.uzivajmovzdravju.si/
Zdrava šola
12 CILJEV EVROPSKE MREŽE ZDRAVIH ŠOL
- Aktivno podpiramo pozitivno samopodobo učencev s tem, da lahko vsak prispeva k življenju v šoli.
- Skrbimo za vsestranski razvoj dobrih medsebojnih odnosov med učitelji in učenci, učitelji med seboj ter med učenci.
- Potrudili se bomo, da bodo socialni cilji šole postali jasni učiteljem, učencem in staršem.
- Vse učence vzpodbujamo k različnim dejavnostim z raznovrstnimi pobudami.
- Izkoriščamo vsako možnost izboljšati zunanje in notranje šolsko okolje.
- Skrbimo za razvoj dobrih povezav med šolo, domom in skupnostjo.
- Skrbimo za razvoj dobrih povezav med osnovno in srednjo šolo ter poklicnim usmerjanjem.
- Aktivno podpiramo zdravje in blaginjo svojih učiteljev.
- Upoštevamo dejstvo, da so učitelji in šolsko osebje zgled za zdravo obnašanje.
- Upoštevamo komplementarno vlogo, ki jo ima šolska prehrana pri učnem načrtu zdrave prehrane.
- Sodelujemo s specializiranimi službami v skupnosti, ki nam svetujejo in pomagajo pri učnem načrtu vzgoje za zdravje.
- Vzpostavili smo poglobljen odnos s šolsko zdravstveno in zobozdravstveno službo, ki nas podpira pri učnem načrtu vzgoje za zdravje.
Več informacij o projektu lahko dobite na spletni strani NIJZ.