Interesne dejavnosti

Interesne dejavnosti

Prijavnico dobite v recepciji šole. Izpolnjeno lahko tam tudi oddate. Oddate jo lahko tudi razredniku/razredničarki ali gospe Jaušovec.

Prijave zbiramo do 22. 9. 2024.

Ponujene interesne dejavnosti bodo izvedene samo ob zadostnem številu prijavljenih učencev.

Interesna dejavnostMentor (prijavnice razredniku)RazredURNIKProstor
Otroški pevski zbor SOVICEKristina ŠTEMBERGER1.TO 13.00–13.45373
Otroški pevski zbor Navihani intervaliKristina ŠTEMBERGER2.PO 12.10–12.55115
Otroški pevski zbor Navihani intervaliKristina ŠTEMBERGER3.–5.PO, ČE 13.00–13.45115
Mladinski pevski zborŠpela PUČKO6.–9.Po dogovoru115
Šolski bendŠpela PUČKO6.–9.Po dogovoru115
Zaigrajmo z orfomRomana BLAŽEVIČ ARKO3.–5.ČE 7.30–8.15373
Zaigrajmo na kljunasto flavtoRomana BLAŽEVIČ ARKO3.–5.SR 7.30–8.15373
Ročna delaMelita PLEŠNIK6.–9.Po dogovoru170
Vodeno sproščanje/ meditacija/zvočna in hipnotična »kopel«Teja JAUŠOVEC6.–9.Dan po dogovoru, 13.15–14.00učilnica
Knjižničarski krožekDarja ROŠKAR5.–6.Po dogovoručitalnica
Pravljični kotičekNataša UDOVČ3.PO, ura po dogovoruučilnica
Pojmo po francoskoNataša MUKAETOVA1.–3. Po dogovoruučilnica
Francoščina 1, začetna stopnjaNataša MUKAETOVA4.–6. PO 14.55–15.40 ČE 7.30–8.15učilnica
Francoščina 2, nadaljevalna stopnjaNataša MUKAETOVA5.–6. PO 7.30–8.15  TO 14.55–15.40učilnica
Nemške uriceMojca VITEZ2.–3. SR 7.30–8.15238
Angleška bralna značkaMojca VITEZ3. ČE 7.30–8.15238
FLLUroš MEDAR6.–9.Po dogovoru130
Šolsko novinarstvoDarija MEŽNAR STEKLASA6.–9.PE, ura po dogovoru129
Šolski radioEva ZORE7.–9.PE 7.30–8.15166
Filmska umetnostUroš MAROLT4.–6.PO 14.30–16.00238
Filozofija za otrokeAlen GRBEC4.–9.SR 13.00–13.45179
KeramikaMatej PETROVČIČ3.–6.2. polletje:     PO 6. in 7. uraLUM učilnica
Pomagam drugim in znam poskrbeti zase (PRVA POMOČ)Ana AHČIN4.–6.ČE 14.00–14.45učilnica
Čebelarstvo   (041 960 679)Boštjan SOJER3.–9.SR 17.00145
Mladi biologiNataša UDOVČ2.–3.SR 15.30–17.00učilnica
Priprave na tekmovanje iz zgodovineMaja GRUDEN SMOLE8.–9.Po dogovoru144
Bralna značkaUčitelji SLO6.–9.Po dogovoruučilnica
Bralna značkaUčitelji razrednega pouka1.–5.Po dogovoruučilnica
Športni program Zlati sončekUčitelji razrednega pouka1.–3. Ure športašportne površine
Športni program KrpanUčitelji razrednega pouka4.–6. Ure športašportne površine
Športna gimnastikaRičard CRNJAC5.–9.ČE 14.15–15.45VT
Space camp TurkeyUroš Medar8.–9.Po dogovoru130
Lego Kumar’ceEva KUNEJ Mojca VITEZ3.PO 14.55–15.40238/241
Lego raziskovalciEva KUNEJ4.–5. PO 14.05–14.50238
ProstovoljstvoMaja MAJNIK, 35 Maja GRUDEN SMOLE, 355.–9.Po dogovoru344 144
Medvrstniška učna pomoč, RadovednežiMelita PLEŠNIK, Karmen BIZJAK MERZEL1.–9.Po dogovoru170 171
Spretni prstkiNataša UDOVČ3.–5.ČE 15.30–16.15učilnica

Plačljiva interesna dejavnost, ki jo organizira šola (vključeni so prispevki staršev).

Interesna dejavnostMentorRazredURNIKProstor
PlaninstvoUroš MAROLT1.–2. 2.–3.TO 13.15–13.45 ČE 15.15–16.00344
Mladi kuharji – slastne jedi (prispevek do 5 eur na učenca na leto)Nataša MUAKETOVA3.Po dogovoru155
Mladi kuharji – slastne jedi (prispevek do 5 eur na učenca na leto)Nataša MUAKETOVA4.Po dogovoru155
Šah – začetniki (prispevek staršev: 30-40 eur na leto le naprednejši za udeležbo na tekmovanjih)  Marjan BUTALA1.–2.PE 13.30–14.15246
Šah – nadaljevalna skupina (prispevek staršev: 40-50 eur na leto le najnaprednejši za udeležbo na tekmovanjih)Marjan BUTALA3.–6.PE 14.30–15.40246

Razpored izvenšolske ponudbe interesnih dejavnosti

Urnik izvenšolske ponudbe je začasen – končen seznam bo objavljen do konca septembra (do takrat ga bomo sproti posodabljali).

Dejavnosti, ki so organizirane do 17. ure, so za naše učence večinoma brezplačne. Vključitev starši urejajo neposredno pri izvajalcu; pri plačljivih tudi plačujejo neposredno izvajalcu.

Šola ne obračunava najemnine za prostor, kvečjemu prispevek za tekoče vzdrževanje. Za naše učence je zato prispevek staršev (pri dejavnostih po 17. uri) manjši.

Prijave in vse ostale informacije urejajo starši neposredno z zunanjim ponudnikom, na te dejavnosti SE NE PRIJAVLJATE S ŠOLSKIMI PRIJAVNICAMI.

Opisi dejavnosti Rap za šolsko leto 2025/26 (področja Gibanje in zdravje, Kultura in državljanska vzgoja, Učenje učenja).

Otroški pevski zbor Sovice združuje nadobudne pevce iz 1. in 2. razredov. Zbor s svojo razigrano energijo in veseljem do petja popestri šolske dogodke ter razvija glasbene talente najmlajših. Pod vodstvom zborovodje otroci raziskujejo lepote glasbe, se učijo sodelovanja ter na vsaki vaji in nastopu rastejo v samozavestne in srčne pevce

Otroški pevski zbor Navihani intervali združuje pevke in pevce od 3. do 5. razreda, ki uživajo v ustvarjanju čudovitih pesmi in nepozabnih nastopov. Vsaka vaja je priložnost za zabavno druženje, odkrivanje novih pesmi in učenje glasbenih skrivnosti. Zbor vsem, ki se pridružijo, ponuja neprecenljivo izkušnjo skupinskega petja, razvija posluh in ustvarjalnost ter skrbi, da so naši nastopi vedno nekaj posebnega. Pridruži se Navihanim intervalom in skupaj z nami ustvarjaj glasbo, ki jo bodo poslušalci še dolgo nosili v srcu!

Pri mladinskem pevskem zboru je poudarek na spodbujanju glasbenega razvoja, razvijanju posluha, širjenju glasovnih zmožnosti, ter spoznavanju z domačo in tujo literaturo. Izbrani program je prilagojen interesom učencem in obsega tudi sodobne ter popularne skladbe. Vaje povezujejo petje z naravnim gibanjem kar pripomore k razgibanosti ur in izboljša psihofizično stanje učencev. Petje dokazano zmanjšuje stres in pripomore k mirnejšemu spoprijemanju z vsakodnevnimi izzivi. Skozi aktivno doživljanje glasbe se učenci učijo tudi zbranosti, javnega nastopanja in medsebojnega sodelovanja. Skupaj se ob petju zabavajo. To običajno pripelje do tega, da pevske vaje postanejo tudi prijetno druženje. 

Ta dejavnost je namenjena vsem učencem, ki imajo radi glasbo. Seznanili se bomo z različnimi Orffovimi instrumenti (poimenovanje instrumentov, raziskovanje zvokov instrumentov, navajanje na pravilno igranje na instrumente). Naučili se bomo igrati na različne Orffove instrumente ter z njimi pripravili spremljave za različne pesmi.

Naučili se bomo desetprstnega slepega tipkanje ter drugih uporabnih spretnosti na računalniku. S to veščino lahko prihranite čas pri pisanju elektronske pošte, predstavitve, seminarske naloge, pisanja v klepet in podobno. Ta veščina vam bo koristila tudi v nadaljnjem izobraževanju in pri delu. Interesna dejavnost bo potekala v času predure v računalniški učilnici.

Učenci se bodo seznanili z osnovami kvačkanja in pletenja. Naredili bodo kapo, rokavice, torbice, peresnice … Sodelovali bodo v različnih projektih, kot je npr. izdelava hobotnic za nedonošenčke, Pomoč sošolcu, obdaritev starejših občanov itd. 

Vrstniška mediacija je način, kako učenci s pomočjo usposobljenih vrstniških mediatorjev rešujejo nesporazume. Poteka kot miren in spoštljiv pogovor, kjer vsi udeleženi iščejo skupno rešitev, s katero so zadovoljni.

Mediatorji skrbijo, da vsi pridejo do besede, da se poslušajo in da pogovor poteka v varnem in prijetnem vzdušju.

Mediacija spodbuja razumevanje, strpnost, odgovornost in boljše odnose med učenci. Krepi pozitivno šolsko klimo in omogoča, da težave rešujemo na spoštljiv način.

Postani vrstniški mediator in pomagaj graditi šolo, kjer so odnosi pomembni!

Vabim vas k udeležbi na krožku Mladi kuharji – slastne jedi, kjer bomo poleg učenja kuhanja spoznavali tudi skrivnosti sestavin.

Med te spadajo vsebnosti mineralov in vitaminov ter njihova pomembnost za zdrav  razvoj človekovega telesa.

Učenci na zabaven in sproščen način se bodo učili predstaviti sebe, svojo družino in prijatelja. Spoznali bodo števila do 20, barve, dneve v tednu in mesece v letu. Usvajanje jezika bo potekalo skozi pesmice, zgodbice in uganke. Vse skupaj bo potekalo v sproščenem vzdušju in z uporabo sodobnih metod, pouk bo potekal tudi v računalniški učilnici.

Filozofija za otroke je dejavnost namenjena radovednežem, ki iščejo odgovore na vsakdanja in malce manj vsakdanja vprašanja. Učitelj na začetku ure poda stimul (zgodbo, sliko, video,…), ki spodbudi učence k premišljevanju in posledično sproži pogovor znotraj skupnosti raziskovanja, katero učitelj le moderira in v njej ne sodeluje.

Osnovni cilj programa je pridobiti oz. razviti spretnost mišljenja, ki pomaga mladostnikom, da postanejo bolj pozorni, razmišljujoči, obzirni ter razumni posamezniki. Glede na to Filozofija za otroke spodbuja radovednost, se tematike ure lahko ob predhodnem dogovoru lahko prilagodijo glede na želje in interese udeležencev.

Čebelarstvo je kot interesna dejavnost na osnovni šoli Danile Kumar prisotno že od leta 1974. V vsem tem času se je dejavnosti udeleževalo veliko učencev, od katerih so nekateri že uspešni čebelarji.
Namen interesne dejavnosti je spoznavanje narave, čebel, njihovega življenja in čebelarjenja. Vsi vemo, da je glavni čebelji pridelek med, pri čebelarstvu pa bližje spoznavamo tudi druge pridelke, kot so cvetni prah, vosek, propolis, matični mleček in čebelji strup. Spoznavamo pomembnost čebel pri opraševanju sadnega drevja in drugih rastlin ter nevarnosti, ki prežijo nanje ob nepravilnem škropljenju sadnega drevja in drugih kulturnih rastlin.
Čebele v jesensko-zimskem času spoznavamo s pomočjo čebelarske literature, filmov in drugih predstavitev. V pomladnem času pa vsi komaj čakamo, da se lahko podamo do čebelnjaka, kjer živijo naše ljubljenke – čebele. Skupaj raziskujemo dogajanje v panju, se čudimo naravni urejenosti in usklajenosti čebel z naravo ter poskušamo sladki med neposredno iz satov.
Kot vsi vemo, čebela tudi pika, zato uporabljamo zaščitna pokrivala za najbolj občutljive dele telesa ali opazujemo čebele le skozi stekleni opazovalni panj.
Vsako leto se udeležimo državnega tekmovanja mladih čebelarjev Slovenije, kjer naši mladi čebelarji dosegajo zelo dobre rezultate.
Kot vsi čebelarji se tudi mi trudimo, da ohranimo čebele, saj se zavedamo, da bomo s tem ohranili tudi naravo z blagodejno senco dreves, ptičjim petjem in žuborenjem voda.

Skozi letne čase spoznavamo živi in neživi svet v okolici šole, ga urejamo, negujemo (sajenje, zalivanje urejanje terarija-akvarija). v zimskem času pa naredimo kakšen naravoslovni poizkus ali raziskujemo svoje telo (organe, čutila,..).

Aktivno bomo preživljali čas v naravi in hribih. Planinsko znanje usvajamo na igriv način, pri tem pa naletimo tudi na kakšno naporno strmino. Ampak zmoremo čez.

Učenci se seznanijo z osnovno planinsko opremo, spoznajo vsebino nahrbtnika in si ga znajo pripraviti. Spoznajo obnašanje v gorah, ustrezno prehrano, osnove orientacije, posebnosti živalskega in rastlinskega sveta, ljudsko izročilo, povezano z gorami, varno gibanje v gorah idr. Dejavnost poteka v sodelovanju s Planinskim društvom Onger Trzin.

Učenci se lahko udeležijo planinskega izleta, ki traja okvirno od 8h do 16h (sobota) ali pa petek po pouku, odvisno od vremenske napovedi. Vsak učenec mora imeti obvezno poravnano članarino v Planinski zvezi Slovenije za tekoče koledarsko leto. Na izletu je obvezna planinska oprema (nahrbtnik, pohodni čevlji, vetrovka …).

Interesna dejavnost “USTVARJAMO Z LEGO MINDSTORMS, FLL” je namenjena učencem, ki radi ustvarjajo z Lego kockami: načrtujejo, gradijo, testirajo svoje modele ter programirajo. Interesna dejavnost spodbuja učenje naravoslovnih in tehničnih predmetov, delo s konstruiranjem, pridobivanje spretnosti pri reševanju problemov in timskega dela, pridobivanje izkušenj s programiranjem, delo s senzorji in z motorji. Za konec sestajanja učence čaka mednarodno tekmovanje FLL, kjer bodo predstavili svoje ideje drugim učencem slovenskih šol. 

Je namenjena učencem, ki radi ustvarjajo z Lego kockami. Interesna dejavnost spodbuja učenje naravoslovnih in tehničnih predmetov,  skupinsko delo in sodelovalno učenje. Učenci znotraj skupine načrtujejo Lego izdelek, ga ustvarijo in s pomočjo tabličnih računalnikov tudi premikajo.

6. do 8. razred, osnovni odbojkarski elementi in odbojkarska igra.

Plačljiva ID

Učenci bodo razvijali veselje do dela v kuhinji, tako da se bodo naučili peke raznoraznih slaščic, ki jih bodo lahko uporabili ob kakšnih praznovanjih ali za občasno sladkanje.

Skozi leto bodo spoznali osnove peke, uporabo gospodinjskih pripomočkov ter dodatkov, ki jih uporabljamo pri peki.
Skupaj bomo pekli biskvite, pite, torte, piškote, zavitke in ostale hitro pripravljene slaščice. Učenci se bodo na koncu z izdelki tudi posladkali in tako ocenili svoje delo.

Poudarek bo tudi na odnosu do higiene, ki je pri delu z živili zelo pomembna. Pri vsem skupaj bomo poskusili tudi uživati.

Pri interesni dejavnosti bodo učenci razredne stopnje spoznavali naravoslovni svet skozi eksperimentiranje. S pomočjo preprostih poskusov bodo odkrivali svet snovi, barv, vonjev, plinov in iskric. S tem bodo zadovoljili otroško vedoželjnost in potrebo po raziskovanju, hkrati pa pridobivali tudi izkušnje s področja eksperimentiranja in razlago za pojave iz vsakdanjega življenja. Kljub temu da bomo uporabljali nenevarne snovi, bomo pri delu upoštevali pravila za varnost in urejenost delovnega prostora.

Osnovni namen programa je spodbujanje udeležencev šahovskega krožka za interes in vsesplošno zanimanje za šahovsko igro.
Pri najmlajših udeležencih je prvobitni namen vzljubiti šahovsko igro in jo dojemati v vsem njenem smislu in pravilih.
Pri starejših udeležencih pa je cilj izpopolnjevanje njihovega znanja in glede na želje ter zmožnosti posameznika vključevanje v tekmovanja, seveda vse v skladu s programom in možnostmi prostega časa glede na šolske obveznosti.
Za vključitev v krožek predznanje igranja šaha ni obvezno, obstajati pa mora zanimanje in interes do šahovske igre ter spoštovanje kodeksa in etike šahovske kulture.

Izvenšolska ID

Vadba bo potekala v telovadnicah osnovnih šol v času podaljšanega bivanja. Vadba juda in gimnastike potekajo na judo blazinah, nekatere dejavnosti, kot so elementarne in štafetne igre, pa na parketu telovadnice. Trening bo prilagojen sposobnostim otrok. Poudarek bo na igrah in gibalnih vajah, ki so potrebne za splošni razvoj otroka (razvoj motorike, koordinacije, orientacije, samozavesti, poguma, vztrajnosti). Ne gre za tekmovalni judo, ki ga je mogoče videti po televiziji. Poudarek bo predvsem na: učenju pravilnega in varnega padanja, učenju osnovnih elementov juda, razvijanju agilnosti pri otrocih (lat. agilis – okreten, spreten, gibčen, živahen), razvijanju osnovnih psihomotoričnih sposobnosti in spretnosti, nadzorovanju, preprečevanju in usmerjanju telesne agresivnosti ter razvijanju odločnosti, moči, spretnosti in poguma z borilnimi igrami.

Izvenšolska ID

Gimnastika je osnovni šport, ki razvija gibalne spretnosti, osebnost otrok ter zagotavlja izhodišče za ukvarjanje z drugimi športi in kakovost življenja na višji ravni. Raziskave so potrdile, da so otroci v času med petim in devetim letom starosti najbolj dovzetni za razvoj gibalnih spretnosti, a v tem starostnem obdobju je skrb za gibalni razvoj otrok prepuščena zgolj iznajdljivosti staršev in učiteljev/učiteljic razrednega pouka. Trenerji športne gimnastike menimo, da si otroci zaslužijo več pozornosti na športnem področju. S tem namenom smo pripravili program rekreativne športne gimnastike, ki bo poskrbel za skladen telesni razvoj in razvoj gibalnih ter funkcionalnih sposobnosti vašega otroka. Vsi vaditelji oz. trenerji, ki bodo delali z otroki, so ustrezno strokovno usposobljeni. Vadeči bodo preizkusili vsa razpoložljiva gimnastična orodja in se udeležili vsaj enega tekmovanja.

Izvenšolska ID

Učenci se bodo seznanili z osnovnimi prvinami nogometa.

Pri likovnem krožku bomo spoznavali različne likovne tehnike, se lotili kakšnega likovnega natečaja, večjega likovnega projekta in dodatno spoznavali likovni jezik. Dobrodošli vsi učenci od 6. do 9. razreda!
Predviden termin je četrtek, 6. in 7. šolska ura, v 2. polletju.

Je namenjen učencem in učenkam 4. in 5. razreda. Primeren je za tiste, ki radi nastopajo in bi svoje govorne sposobnosti radi še izboljšali. Najprej bo poudarek na interpretativnem in doživetem branju pesmi, proze in dramskih besedil ter deklamiranju pesmi, nato pa na dramski uprizoritvi različno dolgih otroških dramskih besedil ter lastni dramatizaciji proze. Učenci se bodo decembra predstavili z deklamiranjem pesmi, ob koncu šolskega leta pa bodo uprizorili gledališko predstavo.

Projekt Space camp Turkey je namenjen učencem, ki so navdušeni nad vesoljem, učencem, ki bi radi spoznali življenje v vesolju, tistim, ki bi radi postavili astronavti. Tekom šolskega leta bomo ustvarjali in se pripravljali na svoje delovanje in življenje v vesolje. Space camp Turkey nam je pripravil aktivnosti, ki nas bodo spodbujale k razmišljanju izven okvirjev in reševanju težav, ki se jih na Zemlji ne zavedamo, v vesolju pa so prisotne. Ob koncu šolskega leta pa nas čaka izlet v Izmir, Turčija, kjer bomo doživeli trening, kako postati astronavt. 

Učenci bodo preko debate debate razvijali kritično mišljenje, argumentacijske sposobnosti ter veščine javnega nastopanja. Svoje veščine debatiranja bodo učenci preizkusili tudi na šolskih, regionalnih in mednarodnih tekmovanjih. Dejavnost bo potekalo ob četrthih in petkih 6-7 šolsko uro.

Enkrat mesečno v popoldanskih urah se bomo z glino družili navdušenci nad ustvarjanjem in ustvarjalnim packanjem. Delavnice z glino so čudovit način preživljanja prostega časa, s katerimi boste poglobili svoj čut za materiale, se naučili nekaj novega in navsezadnje lahko izdelali krasne unikatne kose (in jih kasneje tudi uporabljali).

K obisku vabim vse učence od 6. do 9. razreda. Predviden termin je sreda ob 17. uri (1x mesečno; natančne datume bomo določili po zaključku prijav); strošek delavnic je 15eur/učenca.

Dobrodošli – število mest je omejeno!

Anamarija Cvelbar

Letos vse starše in učitelje ponovno vabim na delavnice ustvarjanja z glino, primerne za vse, ki bi si radi privoščili nekaj kreativne sprostitve. Dobrodošli vsi, ki bi se radi za eno popoldne »odklopili«, zakopali roke v glino in sebi ali bližnjim naredili unikaten keramičen kos. Delavnice bodo tematsko obarvane, na vsaki se bomo lotili druge naloge (od izdelave skodelice za kavo, do krožnika ali sklede za kosmiče).

Predviden termin je sreda ob 17. uri (1x mesečno; natančne datume bomo določili po zaključku prijav); strošek delavnic je 15eur/delavnico.
Dobrodošli – število mest je omejeno!

Anamarija Cvelbar

Na uri košarke se bodo dekleta na igriv način spoznala z osnovami košarke. Vodenje žoge, podaje, met na koš, polaganje na koš…

Prijave sprejemamo na elektronski naslov : info@zkdjezica.si

Potrebni podatki: ime in priimek, datum rojstva, naslov bivanja, skrbnik in elektronski naslov skrbnika.

Mesečna vadnina je 10,00 € na mesec.

Mala šola tenisa

Za učence 1. – 2.razred

Sreda 16.30 – 17.15

V šolski telovadnici

Pričetek 4.10.2023

Mesečna vadnina 10 Eur

Program je pod vodstvom nekdanje državne prvakinje in reprezentantke Slovenije. 

Informacije in spletna prijavnica:

Teniški klub Net šport iz Ljubljane na Oš Danile Kumar organizira Malo šolo tenisa za učence 1. – 2. razred. Na Mali šoli tenisa se učenci predvsem skozi igro in zabavo otroci srečajo s prvimi koraki tenisa, se učijo udarcev: forhand, backhand, voley, smash in servis. Razvijajo vsesplošne motorične sposobnosti, se učijo športne discipline in razvijajo ljubezen do športa. Program je namenjen otrokom, ki se želijo seznaniti s tenisom a nimajo predhodnega znanja o tem športu. Vadba na šoli poteka od meseca oktobra do meseca meseca maja. Mesečna vadnina znaša 10 Eur.

Mala šola tenisa poteka 1 x tedensko v Šolski telovadnici. Učenci pokažejo pridobljeno teniško znanje staršem 2 x letno na Teniški Olimpijadi (na pravih teniških igriščih) v TK NET SPORT, Kvedrova cesta 5a. 

Podrobnejše informacije o programu in spletna prijavnica:

UČILNICA: 126

URA: PONEDELJEK, PREDURA

MATERJAL SABO: kaligrafski set (pero, konjice debeline 1,3,4,6, tuš- dve različni barvi) ravnilo, tehnični svinčnki, barvice, škarje, 10x A3 bel šeleshamer)

KRATEK OPIS:

  • predstavitev osnovnih stilov pisav skozi izdelke
  • seznanitev s peresom, tušem, pravilno držo peresa in razmerja črk
  • umetnost pisave, lepopisje, risanje črk
  • fina motorika in razvoj inteligence skozi njo. Meditacija v gibanju 

UČILNICA: 126

URA: SREDA, 7,8. ura

MATERJAL SABO: ravnila, tehnični svinčniki, barvice, škarje, 20x A3 bel šeleshamer), brezčrtni zvezek, tempera barve, čopiči, 5x kapa plošča A3, 5mm debeline (kupiti v ART-u v city parku), olfa nož, lepilo Mekol malo, podloga za rezanje  

KRATEK OPIS: 

  • napredno tehnično risanje 
  • ukvarjali se bomo z barvanje, slikanjem, grafiko (kako nastane vzorec) in izdelali uporabne predmete preko reciklaže odsluženih stvari
  •  abstraktno izražanje skozi risbo 
  • fina motorika, tehnično / umetniško /arhitekturno razmišljanje. Ustvari se red in struktura v otrokovi miselnosti
  • primerno za vse, ki jih zanima vpis v umetniške in tehnične srednje šole

Slovenski ljudski plesi

Učenci spoznavajo in se učijo starih ljudskih običajev preko igre, petja in plesa in s tem spoznavajo kulturno dediščino.

Dejavnost tehnika poglablja, razširja in nadgrajuje predmeta naravoslovje in tehnika v četrtem in petem ter tehnika in tehnologija v šestem razredu.

Delo poteka v tehnični učilnici, kjer je na voljo vse potrebno ročno in električno orodje za obdelavo.

Dejavnost ponuja veliko možnosti za kreativnost učencev, izdelajo uporabne, zabavne izdelke. Ob izdelavi izdelkov (papirna gradiva, les, umetne snovi) pridobivajo znanje in razvijajo ročne spretnosti in delovne navade. Upoštevajo pravila varnosti pri delu. Ob delu gojijo sodelovanje v skupini, odgovornost.

Dejavnost je namenjen osnovnemu računalniškemu opismenjevanju. V današnji družbi so digitalne kompetence čedalje bolj zaželene in potrebne, saj je računalništvo vključeno v skoraj vsa področja našega življenja. Učenci se seznanijo z različnimi področji računalništva, pri čemer je bistveno spoznavanje s temeljnimi računalniškimi koncepti. Spoznali bodo tudi nekatere programe.

V primeru, da vas zanima, kako ustvarjalno razmišljati, kako se na pravi način skregati in še bolje – ta spor rešiti, je to prava dejavnost za vas. Pri ustvarjalni klepetalnici se bomo skozi igro  urili v različnih pogovornih tehnikah, urili kreativno in kritično razmišljati in trenirali, kako biti slišani, poslušati in slišati.

Dejavnost Šolski časopis je namenjena učencem 4. in 5. razredov, ki jih zanima pisanje, ustvarjanje in delo v novinarskem duhu. Učenci bodo soustvarjali šolski časopis, v katerem bodo objavljeni prispevki o šolskih dogodkih, intervjuji, zanimivosti, uganke, stripi in druge vsebine po njihovih zamislih. Naučili se bodo osnov novinarskega pisanja, oblikovanja besedil in sodelovalnega dela v skupini. Posebno pozornost bomo namenili tudi jezikovni pravilnosti, raziskovanju virov in razvijanju ustvarjalnosti. Učenci bodo delali na računalnikih, risali, pisali in fotografirali. Časopis bo izhajal večkrat letno v tiskani ali digitalni obliki.

V okviru razširjenega programa bomo z učenci prvega in drugega razreda raziskovali čarobni svet likovnega ustvarjanja. Otroci bodo skozi igro in ustvarjalne izzive spoznavali različne tehnike (risanje, slikanje, kolaž, modeliranje ipd.), materiale ter razvijali svojo domišljijo, ročne spretnosti in občutek za estetiko. Vsaka ura bo obarvana z novo temo, ki bo otrokom omogočila, da izrazijo svoje ideje in čustva na unikaten način. Poudarek bo na spodbujanju ustvarjalnosti, sproščenem raziskovanju in razvijanju veselja do umetnosti.

LEGO RAZISKOVALCI je namenjen učencem 4. in 5. razredov, ki radi sestavljajo z lego kockami in pri tem pokažejo svojo ustvarjalnost. Odkrivali in razvijali bomo nove veščine in ideje. Naučili se bomo programiranja s SPIKE. Spoznali bomo, kaj je inženirsko učenje. Preko praktičnega učenja in s programiranjem bomo raziskovali različne tematike, iskali rešitve za zadane izzive in se navajali na skupinsko delo.

LEGO KUMAR’CE

Lego Kumar’ce so namenjeni učencem 3. razredov, pri kateri se bodo preko uporabe lego kock učili in raziskovali različne teme. Navajali se bodo na skupinsko delo in reševanje problemov, odkrivali ter razvijali nove veščine. Pri reševanju problemov bomo krepili ustvarjalnost in vztrajnost. Spoznali in uporabljali bodo veščine gradnje in programiranja s SPIKE.

Namen tekmovanja v znanju Vesele šole je širjenje splošnega znanja. Vsebine so lahko povezane z učnim načrtom osnovne šole, lahko pa so izbrane zato, da bi učence seznanili tudi s takimi vsebinami, ki v učnem načrtu za osnovnošolce niso predvidene.

S sodelovanjem v Veseli šoli učenci spoznavajo različna zanimiva področja človekovega delovanja in svet narave ter družbe. Vesela šola izhaja kot tiskana priloga v reviji Pil in kot učna pot na spletu. Z branjem priloge in reševanjem učne poti na spletu veselošolci:

  • širijo splošno znanje in razgledanost,
  • spoznavajo različne pomembne ljudi in organizacije,
  • se urijo v rabi digitalne tehnologije z namenom učenja,
  • se seznanjajo s koristnimi spletnimi stranmi,
  • bogatijo besedni zaklad v angleščini in nemščini,
  • brusijo svoje sposobnosti reševanja nalog in razumevanja.
Accessibility