S 1. septembrom 2024 je začel veljati nov Zakon o osnovni šoli. OŠ Danile Kumar je vstopila v koncept razširjenega programa v osnovni šoli (RaP) v celoti. Dejavnosti izven obveznega programa, ki smo jih poznali prej (jutranje varstvo, podaljšano bivanje, dopolnilni in dodatni pouk, interesne dejavnosti, neobvezni izbirni predmeti, zajtrk, kosilo, popoldanska malica) so preimenovane v dejavnosti razširjenega programa s treh področij (krajše Rap):
- gibanje za zdravje in dobro počutje,
- kultura in državljanska vzgoja,
- učenje učenja.
V času pred poukom (prej jutranjega varstva) in po pouku (prej podaljšanega bivanja) se izvajajo različne dejavnosti iz vseh treh področij. Programi in urniki, ki jih izvajajo učitelji v posameznih razredih, so vidni tu. Na te dejavnosti se ni potrebno posebej prijavljati, saj bodo potekale znotraj skupin skozi celo leto in jih bodo učenci sami izbirali.
Na dejavnosti, ki bodo potekale celo šolsko leto (prej interesne dejavnosti) pa se prijavite preko e-obrazca.
Razširjeni program – interesne dejavnosti 2025/2026
V okviru razširjenega programa (RaP) bomo izvajali tudi raznovrstne interesne dejavnosti, ki bodo potekale celotno šolsko leto.
Pomembno: tabela se bo v mesecu septembru ob morebitnih spremembah urnika/prostora sproti posodabljala
| Interesna dejavnost | Mentor (prijavnice razredniku) | Razred | URNIK | Prostor |
| Otroški pevski zbor SOVICE | Kristina ŠTEMBERGER | 1. | PE 12.45 – 13.30 | učilnica |
| Otroški pevski zbor SOVICE | Kristina ŠTEMBERGER | 2. | ČE 7.30 – 8.15 | učilnica |
| Barvne čarovnije | Ana OCVIRK | 1., 2. | TOR 13.35–14.20 (izmenično 1./2.) | 345 |
| Otroški pevski zbor Navihani intervali | Kristina ŠTEMBERGER | 3.–5. | PO 13.50 – 14.35 ČE 12.45 – 13.30 | učilnica |
| Zaigrajmo z orfom | Romana BLAŽEVIČ ARKO | 3.–5. | ČE 7.30–8.15 | 373 |
| Zaigrajmo na kljunasto flavto | Romana BLAŽEVIČ ARKO | 3.–5. | SR 7.30–8.15 | 373 |
| Ljudski plesi in igre | Jožica MEDVED | 1.–2. | PE 7.30–8.10 | 1. A |
| Ustvarjalnica v besedi in sliki | Jožica RUPAR | 4.–5. | ČE 13.35–15.10 | 238 |
| Ročna dela – kvačkanje | Melita PLEŠNIK | 6.–9. | Po dogovoru – petek, 7.30 | 170 |
| Vodeno sproščanje/ meditacija/zvočna in hipnotična “kopel” | Teja JAUŠOVEC | 5.–9. | Po dogovoru | učilnica |
| Pojmo po francosko | Nataša MUKAETOVA | 1.–3. | Po dogovoru | učilnica |
| Francoščina 1, začetna stopnja (4. do 6. r) | Nataša MUKAETOVA | 4.–6. | PETEK 7.30-8.15 PETEK 13.50-14.35 | 246 |
| Francoščina 2, nadaljevalna stopnja (5. do 6. r) | Nataša MUKAETOVA | 5.–6. | ČETR. 7.30-8.15 PETEk 12.45-13.30 | 246 |
| Angleška bralna značka | Eva KUNEJ | 3. | ČE 7.30–8.15 | 238 |
| FLL | Uroš MEDAR | 6.–9. | SRE in ČET 7.30–8.15 ter po dogovoru | 238 |
| Šolski radio | Ivona ANDRES | 7.–9. | PE 7.30–8.15 | čitalnica |
| Filmska umetnost | Uroš MAROLT | 4.–6. | SRE 12.45–14.15 | 238 |
| Filozofija za otroke | Alen GRBEC | 4.–9. | TOR 12:45–13.30 | TVV4 |
| Pomagam drugim in znam poskrbeti zase (PRVA POMOČ) | Ana AHČIN | 4.–6. | TOR 14.00–14.45 | učilnica 251 |
| Šolski časopis | Ana AHČIN | 4., 5. | ČET 14.00 – 14.45 | učilnica 251 |
| Čebelarstvo (041 960 679) | Boštjan SOJER | 3.–9. | SR 16.30, zbor učencev je pri recepciji (pričetek: 24. 9.!) | 241 |
| Mladi biologi | Nataša UDOVČ | 2.–3. | SR 15.00–16.30 | učilnica |
| Priprave na tekmovanje iz zgodovine | Maja GRUDEN SMOLE | 8.–9. | Po dogovoru | 144 |
| Bralna značka | Učitelji SLO | 6.–9. | Po dogovoru | učilnica |
| Bralna značka | Učitelji razrednega pouka | 1.–5. | Po dogovoru | učilnica |
| Športni program Zlati sonček | Učitelji razrednega pouka | 1.–3. | Ure športa | športne površine |
| Športni program Krpan | Učitelji razrednega pouka | 4.–6. | Ure športa | športne površine |
| Športna gimnastika | Ričard CRNJAC | 3. 2. 1. 4.–5. 6.–9. | TO 13.30–14.30 TO 14.30–15.15 TO 15.15–16.00 ČE 13.30–15.00 ČE 15.00–16.30 | Mala telovadnica |
| Ples | Maruša MOKOREL | 4.–6. | SRE 12.45 – 13.30 | TVM |
| Space camp Turkey | Uroš Medar | 8.–9. | Po dogovoru | 238 |
| Lego Kumar’ce | Eva KUNEJ Mirjam SEDMAK | 3. | ČET 14.25–15.10 | 246/248 |
| Lego raziskovalci | Eva KUNEJ Mirjam SEDMAK | 4.–5. | ČET 13.35–14.20 | 246/248 |
| Prostovoljstvo | Maja MAJNIK, 35 | 5.–9. | Po dogovoru | 344 |
| Medvrstniška učna pomoč, Radovedneži | Melita PLEŠNIK | 1.–9. | Po dogovoru | 170-zb.1 |
| Spretni prstki | Nataša UDOVČ | 3.–5. | ČE 15.00–15.45 | učilnica |
| Računalništvo | Darija Premk | 4. | ČE 13.50-14.35 | računalnica |
| Računalništvo | Lea Hatić Cankar | 5. | PO 7.30-8.15 | računalnica |
| Priprave na geografsko tekmovanje | Alen Grbec | 7.-9. | Po dogovoru | TVV4 |
| Tehnika | Jana Urbas | 4.–6. | 2. polletje, urnik po dogovoru | učilnica |
| Gibalne urice | Nataša Krajnc | 1.,2. | SR ,ČE 7.30-8.00 | TVM |
Plačljiva interesna dejavnost, ki jo organizira šola (vključeni so prispevki staršev).
| Interesna dejavnost | Mentor | Razred | URNIK | Prostor |
| Planinstvo (prispevek: 7 eur članarina PZS + stroški prevoza na izlete) | Uroš MAROLT | 1.–3. | PON 13.30–14.15 | 344/na prostem |
| Keramika (prispevek do 30 eur na učenca na leto) | Matej PETROVČIČ | 3.–6. | PE 12.45-13.30 | LUM učilnica |
| Mladi kuharji – slastne jedi (prispevek do 5 eur na učenca na leto) | Nataša MUAKETOVA | 3. | SRE 15.00-16.30 | Jedilnica |
| Mladi kuharji – slastne jedi (prispevek do 5 eur na učenca na leto) | Nataša MUAKETOVA | 4. | ČET 15.20-16.50 | Jedilnica |
| Šah – začetniki (prispevek staršev: 30-40 eur na leto le naprednejši za udeležbo na tekmovanjih) | Marjan BUTALA (marjan.butala@guest.arnes.si, 070/810-600) | 1.–2. 2. r. prvo polletje, 1. r. drugo polletje | PE 13.30–14.15 | 246 |
| Šah – nadaljevalna skupina (prispevek staršev: 70-80 eur na leto le najnaprednejši za udeležbo na tekmovanjih; mapa za vlaganje A4) | Marjan BUTALA (marjan.butala@guest.arnes.si, 070/810-600) | 3.–6. | PE 14.30–15.40 | 246 |
Razpored izvenšolske ponudbe interesnih dejavnosti
Urnik izvenšolske ponudbe je začasen – končen seznam bo objavljen do konca septembra (do takrat ga bomo sproti posodabljali).
Dejavnosti, ki so organizirane do 17. ure, so za naše učence večinoma brezplačne. Vključitev starši urejajo neposredno pri izvajalcu; pri plačljivih tudi plačujejo neposredno izvajalcu.
Šola ne obračunava najemnine za prostor, kvečjemu prispevek za tekoče vzdrževanje. Za naše učence je zato prispevek staršev (pri dejavnostih po 17. uri) manjši.
Prijave in vse ostale informacije urejajo starši neposredno z zunanjim ponudnikom, na te dejavnosti SE NE PRIJAVLJATE S ŠOLSKIMI PRIJAVNICAMI.
V PRIPRAVI.
Opisi dejavnosti RAP za šolsko leto 2025/26
(področja Gibanje in zdravje, Kultura in državljanska vzgoja, Učenje učenja)
Mediacija v šoli
Pogosto ne moremo izbirati konfliktov, v katerih se bomo znašli, vedno pa lahko izbiramo, kako se bomo nanje odzvali. (Marko Iršič)
V naše vzgojno delo smo vključili šolsko mediacijo kot preventivno dejavnost. Mediacija je način mirnega in sporazumnega reševanja konfliktov s pomočjo mediatorja med vsemi udeleženci na šoli (med učenci, med učenci in učitelji, med starši in učiteljem).
Mediacija, ki v osnovi pomeni reševanje konfliktov s pomočjo nevtralnega posrednika, tako na šoli predstavlja možnost za izboljšanje sodelovanja in izboljšanje komunikacijskih spretnosti.
Učitelji so se za to dejavnost izobraževali in svoje znanje že prenašajo v svoj šolski vsakdan. Strokovno usposobljen tim mediatork z različnimi aktivnostmi na dnevih dejavnosti skrbi za izboljšanje socialnih veščin, za osveščanje in razumevanje konflikta, doživljanje sebe in vživljanje v občutke in razmišljanja drugih, kar omogoča spoznavanje tudi druge resnice in prevzemanje odgovornosti za svoja dejanja.
Bodoči vrstniški mediatorji so prav tako zagnani in se veselijo svoje aktivne vloge pri reševanju sporov med vrstniki.
Nepristransko vodenje procesa mediacije na šoli izvajajo učiteljice ga. Nataša Meh, ga. Anja Tomažič, ga. Janja Uršič, ga. Ana Ahčin in šolska psihologinja ga. Maja Drašček, ki izobražujejo tudi vrstniške mediatorje in vodijo tabor šolske mediacije.
Verjamemo, da lahko še veliko dosežemo predvsem na področju krepitve samoodgovornosti, ki je ključnega pomena pri zmanjševanju nasilja.
Kolesarski izpit
Vsako leto izvedemo teoretični in praktični del kolesarskega izpita za učence 5. razreda. Obravnava učne snovi se izvaja že v četrtem razredu v okviru rednega pouka, utrjevanje le-te in teoretični izpit pa v 5. razredu.
Praktični del kolesarskega izpita poteka po zunanjih površinah v okolici šole v drugem polletju. K praktičnemu delu kolesarskega izpita lahko pristopijo učenci, ki uspešno opravijo teoretični izpit. Po uspešno opravljenem praktičnem izpitu učenci prejmejo kolesarsko izkaznico.
Koordinator programa za kolesarski izpit je Uroš Marolt.

